Σκέψεις όχι Σαρακοστιανές

 Ο πωλητής στο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών μιλούσε βιαστικά και διαδικαστικά εξηγώντας τις διαφορές και τις ομοιότητες ανάμεσα στα ψυγεία. Μέχρι που έφτασε και σε μια συγκεκριμένη αμερικάνικη μάρκα που όπως διαπίστωσα αποτελεί το φετίχ όλων των πωλητών ψυγείων γιατί όλοι ανεξαιρέτως μόλις έφταναν σ’ αυτή άλλαζαν βλέμμα και τόνο.

 Τα βλέφαρά τους βάραιναν ελαφρά, η φωνή τους γινόταν μπάσα και μακρόσυρτη και έπαιρναν μια κάπως ηδυπαθή έκφραση. «Τι παραπάνω έχει αυτό το ψυγείο εκτός από την τιμή του που είναι διπλάσια από όλα τα άλλα;» ρώτησα. Ο ομορφούλης  πωλητής μου είπε με πάθος «Τα πάντα του είναι καλύτερα, δεν συγκρίνεται η ποιότητα.» «Μήπως είναι καλύτερα στην ίδια τιμή να πάρω δύο; Ένα τώρα φθηνότερο και να το αλλάξω μετά από μερικά χρόνια με κάτι πιο καινούργιο παρά να έχω το ίδιο που θα έχει παλιώσει;» Δεν το διαπραγματεύτηκε καν: «Όχι, αυτό είναι άλλο πράγμα» είπε με έμφαση, «Εγώ αυτό θα έπαιρνα για να το έχω για μια ζωή». Ο άνθρωπος δεν μιλούσε πια για ένα αντικείμενο. .............


Μιλούσε για σχέση! Του το είπα. «Κύριέ μου είναι προφανές, είστε μονογαμικός.» Με κοίταξε με ανοιχτό το στόμα. «Ναι, είναι αλήθεια. Είμαι μονογαμικός» είπε απορημένος. Αν η συνομιλία μας ήταν διαφήμιση αυτή θα ήταν η στιγμή που θα έπρεπε να γυρίσω στην κάμερα και να πω περιχαρής «κάντε κι εσείς φίλες μου το τεστ του αμερικανικού ψυγείου, ανακαλύψτε με τι είδους άντρα έχετε να κάνετε!».

 Όμως , στα θέματα της ερωτικής πίστης υπάρχει ένας χρυσός, απαραβίαστος και σημαντικός κανόνας που μας προειδοποιεί: μη λέτε μεγάλη κουβέντα.  Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω».
  
 Μέσα είσαι! θα μου έλεγε καλή του ώρα ο φίλος μου ο Άρης. Να κοιτάς τον εαυτό σου και να περνάς καλά. Όσο για τ΄άλλα όπως έρθουν μόνα τους. Χαλάρωσε…….
Δώσε με μεγαλοψυχία χώρο στο σύντροφό σου και όλα θα πάνε καλά.

Δεν συμφωνώ Έχω μιλήσει και άλλες φορές σε άρθρα μου για τα θέματα αυτά.Μπερδεύομαι!!!!!!
Γιατί να παντρευτείς τότε. Καλά είμαι εδώ που είμαι
 Λίλιαν




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.