Χρόνια σου πολλά αδελφούλη


Αδελφούλη μου γλυκέ, σαν σήμερα 5 Μαρτίου, 44 χρόνια πριν, ήρθες στη ζωή μου με ένα εκνευριστικό κλάμα και με το πιο ζεστό και όμορφο βλέμμα που είχα αντικρίσει ποτέ στη ζωή μου. Έπαθα σοκ, αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι ήσουν ένα κουκλίστικο μωρό.

Σου εύχομαι ολόψυχα να τα εκατοστήσεις , να είσαι πάντα χαμογελαστός , τρυφερός και πάντα όταν με βλέπεις να ανοίγεις τα χεράκια σου για να χώνομαι στην αγκαλιά σου. Εύχομαι  ένα  μωράκι να έρθει σύντομα να συμπληρώσει την ευτυχία σου και να είσαι πάντα αγαπημένος με την γυναίκα σου.Θα είμαι πάντα κοντά σου, θα σε αγαπώ με όλη τη .........................................

δύναμη της καρδιάς μου , θα σε σκέφτομαι και θα προσεύχομαι στο Θεό να σε έχει πάντα δυνατό.

Περάσαμε πολλά αλλά μεγαλώσαμε σαν μια γροθιά , έφτυνε ο ένας για να τρώει ο άλλος, πιανόμασταν χεράκι για να περάσουμε απέναντι στο δρόμο Πως μπορώ  να ξεχάσω όλα αυτά, αλλά και πως πήγαινε όλη μας η ζωή αδελφούλη μου. Σήμερα βάζω στην άκρη όλα αυτά που μας μελαγχολούν όταν τα θυμάμαι για το χατήρι σου και σιγοτραγουδώ το τραγουδάκι που αφιέρωσες κάποτε σε μένα και σε σένα.

Όταν πραγματικά δοκιμαστήκαμε από τη δύσκολη στιγμή θυμάσαι; Μόνο αισιοδοξία έβγαιναν από τα χείλη σου και το κουράγιο που ψάχναμε να σου δώσουμε μας το έδινες εσύ. Θέλω να ξέρεις ότι είσαι πολύ σημαντικός στη ζωή μου και καθημερινά περιμένω πότε θα με πάρεις τηλέφωνο να με πεις «Μολλίτσα….»

Μέσα απ' την καρδιά μου, μαζί με τις ευχές μου για τα γενέθλιά σου, εύχομαι στη φετινή χρονιά να πραγματοποιηθούν οι στόχοι και οι επιθυμίες σου.

Χρόνια πολλά μικρούλη μου να τα εκατοστίσεις , σε φιλώ !!!!!!!!

Μόλλη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.