Γιατί είμαι υποψήφια βουλευτής Νομού Λέσβου

ΜΟΛΛΗ ΜΑΧΑΙΡΑ





Πολλοί θα αναρωτηθούν γιατί την στιγμή που σχεδόν παραλληλίζεται με ύβρη η ενασχόληση με την πολιτική, κάποιος νέος άνθρωπος  και μάλιστα γυναίκα να τολμήσει να εκτεθεί ως υποψήφια στις προσεχείς εθνικές εκλογές…

Πολλοί μάλιστα φίλοι, μου έχουν ήδη εκφράσει την συγκεκριμένη τους απορία και από κοντά (τι θες και ασχολείσαι…). Εύλογο το ερώτημά τους… Αρκούντως λογική όμως και η απάντηση.

Οι πάντες σήμερα όπου σταθούν και όπου βρεθούν διατυπώνουν την άποψη ότι είναι επιτακτική ανάγκη να ανανεωθεί το πολιτικό προσωπικό της χώρας και να «πάνε σπίτι τους» όλοι εκείνοι που μας έφεραν στο σημερινό χάλι…

Πώς όμως θα υπάρξει ανανέωση, αν η δική μου γενιά δεν βγει σήμερα μπροστά, προσφέροντας τη δυνατότητα της επιλογής στον εκλογέα του Νομού Λέσβου;






Η πολιτική καθορίζει τη ζωή όλων μας, από αυτήν εξαρτάται η ευημερία και η ευτυχία της πατρίδας μας, συνεπώς δεν πρέπει να μας αφήνει αδιάφορους. Στην πολιτική μας ζωή χρειάζονται τα νιάτα και οι νέες ιδέες.  Θεωρώ ότι όσοι έχουν δώσει δείγματα γραφής στον προσωπικό–επαγγελματικό τους βίο, έχουν χρέος να θέσουν τον εαυτό τους στην υπηρεσία της κοινωνίας.  

Έχουμε πολλά προβλήματα να λύσουμε, λόγω των ειδικών συνθηκών που ζει σήμερα η πατρίδα μας.  Η σημερινή συγκυρία όχι απλά το επιτρέπει αλλά το επιβάλει.   Αποφάσισα λοιπόν μέσα σε αυτό το περιβάλλον να είμαι υποψήφια με την Νέα Δημοκρατία, γιατί έχω το κουράγιο να αγωνιστώ και τη διάθεση να βοηθήσω να γίνουν τα πράγματα καλύτερα.    

Είμαι Ιατρός και ενεργός πολίτης. Η λέξη πολιτικός ''ξέφυγε'' τα τελευταία 30 χρόνια. Πρέπει να αλλάξει περιεχόμενο.

Οι πολίτες του Νομού Λέσβου  θα κληθούν να επιλέξουν όχι μόνο κόμματα αλλά και πρόσωπα. Πρόσωπα τα οποία θα πρέπει να δουλέψουν την επόμενη ημέρα για την ανασυγκρότηση της πατρίδας μας και πάνω απ’ όλα των νησιών μας. 

Ανήκω σε μία γενιά που θέλει να αλλάξει τα πράγματα και να εκφραστεί διαφορετικά. Σε μία γενιά που οφείλει να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο. Χωρίς αφίσες, εκατοντάδες χιλιάδες φυλλάδια και πολυδάπανες προεκλογικές εκστρατείες…, αλλά με μοναδική μου δύναμη την καθημερινότητά μας, το facebook, το twitter, το blog και φυσικά ΕΣΕΝΑ. ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ, ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ  από την Λήμνο και την Λέσβο. 

Δεν θα σκύψουμε το κεφάλι. Με την ώθηση που θα μου δώσει η ψήφος σας θα παλέψω  με όλες μου τις δυνάμεις για να ξανακάνουμε μαζί τη ζωή μας γελαστή, τη νεολαία μας αισιόδοξη, τον λαό μας περήφανο. Η ζωή είναι διαρκής αγώνας και μας θέλει τίμιους αγωνιστές.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.