Πάρτι στα ψηλά !

Ο ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΤΑΤΟΣ
3  Ιουλίου 2013 - No.8/21
Πάρτι στα ψηλά !
Με δέος εις το άπειρο στέλλω ψηλά το βλέμμα,
μα μου παγώνει φίλοι μου πραγματικά το αίμα,
κόβεται η ανάσα μου, μου σταματά ο νους μου,
σαν διασχίζω τους εφτά και βάλε... ουρανούς μου !
***

Τ' άστρο μου όπως ξέρετε ψάχνω μέσα στ' αστέρια,
μα πέφτω στον τιμάριθμο που μου κουνά τα χέρια,
που πήρε δρόμο π' οδηγεί στα ύψη συμπολίτες
και κάνει... πάρτι στα ψηλά, μαζί μ' άλλους... πλανήτες !
***
Σ' όλες τις λαχαναγορές, σχεδόν όλα τα είδη,
τα φρέσκα ζαρζαβατικά, βλήτα και κουνουπίδι,
τα φρούτα τα εδώδιμα και γενικώς τα χόρτα...,
σαν δουν πελάτη να 'ρχεται, του κλείνουνε την... πόρτα !
***
Ας συσκεφτούνε άμεσα, να πάρουν μέτρα τώρα,
όλοι οι... αναρμόδιοι φορείς σ' αυτή την χώρα,
πόλεων, κωμοπόλεων και των λοιπών χωριών μας,
μήπως και πέσει η τιμή, έστω των... αγγουριών μας !
Ο Παγκυπριώτατος
h.chrysanthou@gmail.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.