Κύριε Δήμαρχε

Ως επιστήμων  υποθέτω ότι μπορείτε να μου απαντήσετε στο ερώτημα: γιατί εγώ όταν τα θαλασσώνω στη δουλειά μου βασανίζομαι από βαρύ αίσθημα αποτυχίας ενώ εσείς όχι;


Ως έμπειρος πολιτικός επίσης μπορείτε να μου απαντήσετε στο ερώτημα: πως είναι δυνατό  να πιστεύουμε στα δελτία τύπου που ανακοινώνετε για μία καθαρή Λήμνο όταν τα φαινόμενα απατούν;
Ως ευφυής άνθρωπος ομοίως μπορείτε να μου εξηγήσετε τι σημαίνει: από τη μία οι λόφοι των διαλυμένων πλέον σκουπιδιών σε κάθε γωνιά κάθε δρόμου και από την άλλη οι εντολοδόχοι σας που με ζήλο σπασίκλα γράφουν και μοιράζουν κλήσεις; Θέλετε να μας αποδείξετε ότι ο Δήμος εργάζεται; Λυπούμαι, δεν θα τα καταφέρετε.
Κύριε Δήμαρχε, το σπίτι μου βρίσκεται  επί της οδού ναυάρχου Κουντουριώτη στο Ρωμέικο. Αν κάποιος μεσίτης ήθελε να το προξενέψει τώρα σε υποψήφιους αγοραστές και διέθετε μαύρο χιούμορ θα έλεγε ότι  έχει ανεμπόδιστη θέα στα Σκουπίδια (όπως λέμε θέα στο Κάστρο). Γιατί όλοι οι κάδοι της παραλίας θα πρέπει να είναι μαζεμένοι μπροστά μου? Γιατί καθημερινά θα πρέπει να ξυπνάω την ώρα που θέλετε εσείς με την θορυβώδη αποκομιδή των σκουπιδιών και όχι όταν θέλω εγώ;
Σε ότι αφορά τους κάδους γιατί δεν εφαρμόζετε το νόμο που προβλέπει να υπάρχει κάδος έξω από κάθε μαγαζί; Είναι τυχαίο ότι από τη Μητρόπολη μέχρι τη Βόντηλα υπάρχουν 3 κάδοι που βλέπετε  όλοι μπροστά στο Χριστοδουλιδειο.
Κάθε μέρα κυκλοφορώ πεζή στο Ρωμέικο. Η μόνη ελπίδα που μου δίνει η πόλη σας (γιατί δεν είναι πια δική μου) είναι να γίνω ρακοσυλλέκτης. Σας ευχαριστώ για την νέα επαγγελματική ευκαιρία που ανοίξατε εμπρός μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.