ΤΙ όμορφα διάγομεν...!


Ο ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΤΑΤΟΣ
22 Δεκεμβρίου 2013
Τι όμορφα διάγομεν...!
Τι όμορφα διάγομεν τις Γιορτινές ημέρες,
με Φάτνες και μικρούς Χριστούς, με Άγγελους κι αστέρες,
με τους Αη-Βασίληδες, με τάρανδους και δώρα,
με χιόνια και βεγγαλικά,
με έλατα κινεζικά
και με τους Μάγους που θα 'ρθούν την δωδεκάτη ώρα !
***
Τι όμορφα διάγομεν, μ' ευχές και διαχύσεις,
χαιρόμαστε, χαιρόσαστε και χαίρονται επίσης,
όλοι μας σαν ηθοποιοί, σαν άσσοι θεατρίνοι,
σφάζουμε δίχως δισταγμό
και τραγουδούμε με ρυθμό,
''καλήν ημέρα άρχοντες'' και ''επί γης ειρήνη'' !
***
Ήρθαν ξανά Χριστούγεννα που θα μας βρούνε ρέστους,
για να ξαναφιλήσουνε γαμπροί τις... πεθερές τους,
μήπως μου δώσεις φίλε μου εγκάρδια το χέρι,
όταν σου πω ''καλή χρονιά''
μα κρύβοντας μου τον φονιά,
αφού στο άλλο θα κρατάς στιλέτο ή μαχαίρι !
***
Όμορφα τα διάγομεν χωρίς να υπερβάλω,
αφού τ' αστέρι θα φανεί και φέτος δίχως άλλο,
κι οι Μάγοι μας θα πορευθούν στο ίδιο μονοπάτι ,
απ' την Περσία ως γνωστόν,
να προσκυνήσουν τον Χριστόν,
που θα σταυρώσουν σύντομα οι Πόντιοι Πιλάτοι...!
***
Τι όμορφα διάγομεν..., λέω και ξαναλέω,
κι από την τόση την χαρά, μου έρχεται να... κλαίω,
εγώ, π' αντί ν' ασχοληθώ μονάχα με τα τούβλα,
με ποίηση φευ, άχαρη
θρηνώ σαν την... κοτζιάκαρη,
για πράγματα αγιάτρευτα και κάηκε η... σούβλα... !
Ο Παγκυπριώτατος

h.chrysanthou@gmail.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.